Job 157 van 373


Report this listing

Solliciteren



Aankoopmedewerker


Functie

Administratief Medewerker Inkoop - Word jij de logistieke steunpilaar?

Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Heb je oog voor detail en hou je van klantencontact? Dan ben jij de perfecte kandidaat voor de vacature van Administratief Medewerker Inkoop!

Jouw taken:

  • Je ondersteunt het inkoopproces door nauwkeurige administratieve taken uit te voeren en te zorgen voor een efficiënte afhandeling van bestellingen.
  • Je bewaakt en signaleert de bestelbehoeften en plaatst tijdig orders bij leveranciers, zodat het magazijn altijd voldoende voorraad heeft.
  • Het verzorgen van facturatie van logistieke diensten en de administratie van verschillende klanten behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.
  • Als sales support medewerker voor de brouwerijen maak je stocklijsten, statistieken en verzorg je de facturatie van logistieke diensten.
  • Je staat klanten en leveranciers vriendelijk te woord, zowel schriftelijk als telefonisch, en onderhoudt goede relaties met hen.
  • Daarnaast werk je nauw samen met verschillende interne afdelingen en voer je ook andere administratieve taken uit.

Administratie | Aankoop | Inkoop | Logistiek | Lommel

Jouw profiel

  • Je hebt bij voorkeur een bacheloropleiding genoten (logistiek, office management,…) of gelijkwaardige ervaring opgedaan.
  • Affiniteit met logistiek is een must.
  • Je hebt enkele jaren werkervaring in een administratieve functie.
  • Als administratieve duizendpoot werk je nauwkeurig en hou je van klanten- en leverancierscontact.
  • Je bent hands-on, proactief en denkt oplossingsgericht.
  • Zelfverzekerd, vriendelijk en communicatief sterk.
  • Je bent een teamspeler die ook zelfstandig kan werken.
  • Uitstekende vaardigheden in het gebruik van Office-pakketten, vooral Excel.
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Franse en Duitse taal. Het is hierbij vooral belangrijk dat je het durft te spreken.
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen

Aanbod

  • Een verantwoordelijke, uitdagende functie in een dynamisch en sterk groeiend familiebedrijf.
  • De kans om je verder te ontwikkelen binnen een aangename werkomgeving.
  • Ondersteuning om de functie op een zelfstandige manier op te nemen.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.

Klaar om deze uitdaging aan te gaan?
Solliciteer nu en zet de volgende stap in je carrière!

  • mail: lommel.jobs@glowi.be
  • tel: 011/36.13.13

Solliciteren

Joëlle Schuermans
011 36 13 13
lommel.jobs@glowi.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht